Drömmen om en underbar frukost


Visst är det skönt sova, men ibland när jag går och lägger mig så är jag bara otroligt sugen på frukost. Fast frukost som den smakar precis när man vaknar. Det som är problemet är att jag aldrig, verkligen ALDRIG hinner med den här lyxfrukosten jag drömmer om på kvällarna.
Vet ni vad jag tänker ibland? Att tänk om allt det här jag skriver är helt ointressant. Men just nu har jag egentligen inte något speciellt. Gonatt vänner!

Ungefär så här ser min drömfrukost ut. Eller inte absolut drömfrukost, utan som jag
skulle vilja att min standradfrukost skulle se ut.

Visst är det skönt sova, men ibland när jag går och lägger mig så är jag bara otroligt sugen på frukost. Fast frukost som den smakar precis när man vaknar. Det som är problemet är att jag aldrig, verkligen ALDRIG hinner med den här lyxfrukosten jag drömmer om på kvällarna. Jag tänker inte ens försöka för jag är för slö på morgon, en sådan fin frukost ska ätas i lugn och ro, helst till någon fin musik, eller kanske en inte alls för hyper radioshow, om det finns någon sånn. Gör det? Inte som det på RixFM eller Vakna med the Voice.
Är det någon av er som hinner med dessa lyxfrukostar? Hur gör ni? Är det så underbart som det verkar?

Vet ni vad jag tänker ibland? Att tänk om allt det här jag skriver är helt ointressant. Som just nu, nu när jag inte har något speciellt att säga egentligen. Inget har hänt idag, jag skulle egentligen vart med en vän men han var sjuk så jag har spenderat tiden hemma, insprierade va? Inte så, men nu ska jag se klart Djävlen bär PradaGonatt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0