Jag är hungrig, men annars mår jag bra!

Här sitter jag och känner mig tom i huvudet, är ashungrig. Vilket kan vara ganska skönt ibland, under perioden när man är som mest hungrigare så tänker man inte på alla i-lands problem. Helt plötsligt är det enda man tänker på att man är så hungrig, hur gott det skulle vara att äta en BigTasty på Donken. Eller en stor pizza. Förrvissa blir man alltid lite för mätt av en pizza, men det är gott innan det tar emot.

Så undra om det verkligen är så dålig att vara bo på något ställe där man inte tänker på alla i-lands problem, där man blir lycklig av småsaker. Jättesmå saker. Eller de kanske inte blir det, vad vet jag. När känner ni er lyckliga? 

Förresten måste jag tilllägga att min dag har varit så tråkig. Jättetråkig. Försov mig, tråkiga lektion. Satt kvar för länge i skolan, kunde tydligen åkt hem. Hemma har jag inte gjort mycket alls, kollat på Michael Jacksons´ "This is it". Svårt att sätta någon betyg på den riktigt eftersom det inte är en live-dvd. Inte en dokumentär eller vanlig långfilm. Underhållningsvärdet är väl bra ibland, mindre bra ibland.

Nu ska jag äta, men innan får ni ett skämt jag kom på nyss:

-Varför stannade europerna helt plötsligt när de såg indianerna?
-För att de lärt sig stanna när de ser en röd gubbe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0