Jag dansar aldrig nykter…

… fast jag gjorde det igår. Det är en ganska annorlunda krogupplevelse när man själv är där nykter och de allra flesta andra är gravt berusade. Man får en sådan härlig överblick hur roligt många dansar, mig själv inkluderat. Vissa kör plocka-äpplen-dansen, andra står och trycker sitt skrev mot första bästa bruds bakdel och andra står bara och gungar lugnt till musiken. Den mest intressant igår ikväll var en kille som sprang runt precis överallt på dansgolvet och gjorde några konstiga moves, gissar på att om jag varit tillräckligt berusad hade jag tyckt han varit geni och blivit riktigt imponerad av dansen, men den lögnen gick jag inte på nykter.
Något jag la märke till var hur jag själv apande efter andra, fast jag antar att det är så man gör när man inte kan ta ett vettigt danssteg själv. Man spanar efter en kort loop som man kan ta efter. Fast personen får inte stå så nära att den ser att man är en copycat, helst ska ingen annan se det heller, man ska ju vara lite unik utan att sticka ut. Vad är det för dans man ska lära sig för att se snygg ut på dansgolvet på krogen? Lite lightsnygg sådär, inte shuffer eller hardcore för då hamnar man i centrum. Som sagt, en relativt enkel snygg krogdans.
Åt min första BigTasty igår med. Den är så god, underbar dressning. Och det jag älskar allra mest med den är den fejkade smaken av grillad hamburgare. Jag bryr mig inte vad som de haft i för det smakar så otroligt gott! Bryr ni er om alla tillsatser och konserveringsmedel de har i mat?
… fast jag gjorde det igår. Det är en ganska annorlunda krogupplevelse när man själv är där nykter och de allra flesta andra är gravt berusade. Man får en sådan härlig överblick hur roligt många dansar, mig själv inkluderat. Vissa kör "plocka-äpplen-dansen", andra står och trycker sitt skrev mot första bästa bruds bakdel och andra står bara och gungar lugnt till musiken. Den mest intressant av dom igår ikväll var en kille som sprang runt precis överallt på dansgolvet och gjorde några konstiga moves, gissar på att om jag varit tillräckligt berusad hade jag tyckt han varit geni och blivit riktigt imponerad av dansen, men den lögnen gick jag inte på nykter.

Något jag la märke till var hur jag själv apande efter andra, fast jag antar att det är så man gör när man inte kan ta ett vettigt danssteg själv. Man spanar efter en kort loop som man kan ta efter. Fast personen får inte stå så nära att den ser att man är en copycat, helst ska ingen annan se det heller, man ska ju vara lite unik utan att sticka ut. Vad är det för dans man ska lära sig för att se snygg ut på dansgolvet på krogen? Lite lightsnygg sådär, inte shuffer eller hardcore för då hamnar man i centrum och då måste man vara så jävla grym, det kommer jag aldrig bli. Som sagt, en relativt enkel snygg krogdans.

Åt min första BigTasty igår med. Den är så god, underbar dressning. Och det jag älskar allra mest med den är den fejkade smaken av grillad hamburgare. Jag bryr mig inte vad som de haft i för det smakar så otroligt gott! Bryr ni er om alla tillsatser och konserveringsmedel de har i mat? Ärligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0