När sverige är som svenskast

Läste ni löpet igår?

"Idoljuryn gick före i vaccinkön"


När jag läste den rubriken tänkte jag bara svenskt. Så otroligt svenskt över att klaga över att folk går före i kön. Visst, det är aldrig trevligt men att det skulle bli en rubrik trodde jag aldrig, inte ens i vildaste fantasier. Men igår hände det, förmodligen skrevs löpsedelhistoria. Har svårt att låta bli att skratta - HA HA HA HA HA!

Köpte faktiskt aldrig den här tidningen,
någon som gjorde det och läste artikeln? Berätta vad det stod! Hur skriver man en helt uppslag om hur de gick före i kön. Jag är intresserad, fast det kom jag inte på förens efteråt, dumt nog.

På tal om att gå före i kön, minns ni den gamla reklamen med en gubbe som åkte förbi en hel vägkö i sin egen fil på motorvägen? Hela vägen var markerad med
BOSSE. Så otroligt cool han är. Letat i en kvart nu men lyckas inte hitta den någonstans. Vet du vart jag hittar den, länka?

Nu mina vänner så ska jag se film, ta hand om er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0