Ödet


Det här var äckligaste bilden jag hittade på snickers, och då ser den
ändå fortfarade väldigt tilltalande ut. Mums.


Igår bestämde jag mig för att inte äta godis fram till jul. De var några på msn som visste det bara, och ni kära bloggläsare. Det skulle inte vara något större problem här hemma, vi har nästan aldrig godis eller så här. Fredagsmys då och då men det är allt. Glass på maten kanske, men det är jag inte så förtjust i så den delen är lätt att inte frestas för. MEN plötsligt händer det; Far hade köpt Snickers till efterrätt. Något vi ALDRIG brukar ha hemma. Ödet kommer ikapp. Men vet ni? Jag lyckades motstå. Jag lyckades! Fast jag kan inte släppa tanken från hur gott det skulle vara med snickersglass. Vilken pail det är att gå ner i vikt. Och ändå har det bara gått en dag.

Usch, jag blir stressad av tanken. Andas djupt in genom näsan... och ut ur munnen! In genom näsan... ut genom munnen! Så!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du klarar det dennis, :D wohoo

2009-11-19 @ 22:10:26
URL: http://ivarstafall.blogg.se/
Postat av: elin

fan blir ju stolt över dej :P

Du är duktig. Om jag va lika duktig.

Du borde ta upp sjurplågeri i nått avsnitt i bloggen :)

2009-11-26 @ 22:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0