Reality Killed the Videostars

En av mina absoluta favoritartister har gjort det igen, ett kanonalbum!

Robbie Williams senaste skiva är så galet underbar, här lyssnat på den minst en gång per dag sen kom med kanske två-tre undantag. Första gången jag hörde den tyckte jag det var lite av en besvikelse men efter ett par lyssnar vänder det totalt, visst fanns det några låtar som bra vid första lyssningen. Men nu är precis varenda låt bra, de samspelar så bra att man inte vill hoppa över någon låt alls.

En annan av hans skivor är Intensive Care. Varje låt på den drar med mig, jag föll direkt. Jag brukar sällan köpa skivor, än mer sällan nu är Spotify finns, men den skivan köpte jag. Jag minns inte riktigt varför, innan lyssnade jag inte alls mycket på Robbie. Det var här allt började. Jag gick på hans konsert nere i Göteborg på Ullevi tillsammans med min far. Magiskt att stå bara ett par meter från scenen. De låtarna, den killen, den kvällen.

Spotify(Första spåret på skivan, följt av de andra)

Robbie Williams – Morning Sun

Vem eller vilka är era favoritartister?

Kommentarer
Postat av: Lisa Foto

Men shit! Tack så jättemycket för dom fina orden, vad glad jag blir! :) Tack för att du tog dig tid att skriva en kommentar! Uppskattar det :)

2009-11-28 @ 13:40:03
URL: http://lisaadelialinneaullstrom.blogg.se/
Postat av: jennie

UNDERBAR!!!! :D Bra att du köpte skivan trots att du kan lyssna på datorn! ;) Måste ju visa sin uppskattning när han äntligen släpper nytt! :D

2009-11-29 @ 22:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0