Fredagsmys?

Fredag kväll och här sitter jag och kollar på första akten av cirkus Möller, faktiskt ganska roligt än så länge. Jag har till och med kunnat släppa fokuset från Möllers tänder, fast det var nog bara för han satte på sig ett enormt par låtsaständer när han skulle härma Linda Isaksson, alltså hans tänder kändes helt plötsligt normala. Så kanske man skulle göra om man känner sig tjock eller något, gå runt med en kudde innanför tröjan ett tag sen vits så ser man smal ut, som tjejer efter förlossningen.
Egentligen hade jag tänkt ägna det har inlägget åt detta fenomen med morrhårs makeup. Varför? VARFÖR?! Okej, det tillhör bara ett smått antal, och dom är fjortistjejer i åldrarna 13-14m men ändå. Jag satt och funderade på det här, det kan ju inte finnas någon som tycker det är snyggt. Enda anledningen jag kunde komma fick jag fram när jag såg denna bild:
Angelina Joile får till ett skarpt kattöga.
De flesta tycker nog Jolie är en vacker kvinna, och jag tror till och med dessa små liv också har fått för sig det. Och eftersom hon får till sådana kattögon måste ju hela den här kattgrejen vara otroligt sexig, men eftersom de inte kan ändra ögonen målar det dit de här morrhåren istället. Vad tror ni, finns det en annan anledning?
Tänkte egentligen avsluta det här inlägget med en recension av Pixars nya film Up som jag såg här om dagen, fast jag tar nog det i ett eget inlägg sen kanske, eller… ni får se den själva, för den var värd att se! Riktigt bra.
Förresten, köpte två nya t-shirts igår, tuffa va, inte sant?
Fredag kväll och här sitter jag och kollar på första akten av Cirkus Möller, faktiskt ganska roligt än så länge. Jag har till och med kunnat släppa fokuset från Möllers tänder, fast det var nog bara för han satte på sig ett enormt par låtsaständer när han skulle härma Linda Isaksson, alltså hans tänder kändes helt plötsligt normala. Så kanske man skulle göra om man känner sig tjock, gå runt med en kudde innanför tröjan ett tag sen tar man bort den och då så ser man smal ut, som tjejer efter förlossningen.

Egentligen hade jag tänkt ägna det har inlägget åt detta fenomen med morrhårs makeup. Varför? VARFÖR?! Okej, det tillhör bara ett smått antal, och dom är fjortistjejer i åldrarna 13-14 men ändå. Jag satt och funderade på det här, det kan ju inte finnas någon som tycker det är snyggt. Enda anledningen jag kunde komma fick jag fram när jag såg denna bild:


Angelina Joile får till ett skarpt kattöga.

De flesta tycker nog Jolie är en vacker kvinna, och jag tror till och med dessa små liv också har fått för sig det. Och eftersom hon får till sådana kattögon måste ju hela den här kattgrejen vara otroligt sexig, men eftersom de inte kan ändra ögonen målar det dit de här morrhåren istället. Vad tror ni, finns det en annan anledning?

Tänkte egentligen avsluta det här inlägget med en recension av Pixars nya film Up som jag såg på bio igår, fast jag tar nog det i ett eget inlägg sen kanske, eller det blir för svårt efter att ha sett den en gång. Den kändes som det var en sådan film som blir bättre för varje gång man ser den. Ni får helt enkelt se den själva, för den var värd att se! Riktigt bra.

Förresten, köpte två nya t-shirts igår, tuffa va, inte sant?


Okej. Fint bäddad säng, verkligen. Lakanet(det är faktiskt vitt) är ju som struket. Men
kolla på T-shirtarna istället!

Kommentarer
Postat av: anneli

Ojj vad jag känner igen de där. Kan det vara så att du har handlat lite på New Yorker? ;D

2009-11-01 @ 15:37:54
URL: http://annelilinder.blogg.se/
Postat av: AttVaraTjugo - Dennis

Anneli, du är så rätt så! Fast inte konstigt, jäkla praktikant!

2009-11-01 @ 16:17:11
URL: http://attvaratjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0