Huvudvärken är min fiende

Jag hade prov idag, och jag har prov imorgon. Pannkaka på pannkaka. Det är verkligen en bedrövlig kombination, för den första gör att man får halvont och den andra tar helt ut en. Och det är precis vad jag är nu, helt ute ur leken. Det går inte att plugga med en huvudvärk som är så enorm att lusten att sticka in ett grillspett är lika stor lusten att finna en plånbok med en natt där det står: Du som hittar den här plånboken får behålla alla pengar, min kortkod är 3722. Använd de väl.
Låt Klockan är 21.40 och jag ska sova. Mina ögonlock hänger ner, och munnen är på glänt. Tur att jag inte är ute och cyklar får då hade jag säkert kvävts av en geting i halsen. Hoppas sömnen tar bort den här hemska förbannelsen, och att jag drömmer om något fint. Gonatt!
Jag hade prov idag, och jag har prov imorgon. Hur hanterar ni de här gångerna när ni får för mycket? Pannkaka på pannkaka. Det är verkligen en bedrövlig kombination, för den första gör att man får halvont och den andra tar helt ut en. Och det är precis vad jag är nu, helt ute ur leken. Det går inte att plugga med en huvudvärk som är så enorm att lusten att sticka in ett grillspett är lika stor lusten att finna en plånbok med en natt där det står: Du som hittar den här plånboken får behålla alla pengar, min kortkod är 3722. Använd de väl. Huvudvärken gav mig IG, eller i bästa fall ett uppskjutet prov.

Låt Klockan är 21.40 och jag ska sova. Mina ögonlock hänger ner, och munnen är på glänt. Tur att jag inte är ute och cyklar får då hade jag säkert kvävts av att en geting i flygit ner i halsen. Hoppas sömnen tar bort den här hemska förbannelsen, och att jag drömmer om något fint. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0