Min kärlek till Big Tasty

Ni vet Big Tasty på McDonalds, varför tar dom bort den hela tiden? Varje gång dom har en kampanj. Det stör mig något så otroligt, för ganska länge så hade dom den där permanent, men sen så slutade dom med det. Jag fick panik, jag var helt fast! När jag stod där första gången och såg att den inte fanns på menyn vart jag helt stum så jag gick ut ur butiken till slut. Det tog ganska lång tid innan jag besökte kedjan igen, och när jag kom tillbaka var den tillbaka igen. Vilken lycka, det var nästan så jag fick ett rus av att bara beställa den, även om den inte gick att jämföra med den som kom när jag satte tänderna i min Big Tasty.
Jag älskar Big Tasty!
Ni vet Big Tasty på McDonalds, varför tar dom bort den hela tiden? Varje gång dom har en kampanj. Är det för att få plats på menyn, är det för lite plats? Det stör mig något så otroligt, för ganska länge så hade dom den där permanent, men sen så slutade dom med det. Jag fick panik, jag var helt fast! När jag stod där första gången och såg att den inte fanns på menyn vart jag helt stum så jag gick ut ur butiken till slut. Det tog ganska lång tid innan jag besökte kedjan igen, och när jag kom tillbaka var den tillbaka igen. Vilken lycka, det var nästan så jag fick ett rus av att bara beställa den, även om den inte gick att jämföra med den som kom när jag satte tänderna i min Big Tasty.

Men nu är den borta igen.

Om någon fixar den åt mig i veckan får gärna gå på en McDonladsdate med mig, jag bjuder!


Jag älskar Big Tasty, och saknar dig. Kom tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kostar den?:)

2009-10-26 @ 16:39:14
Postat av: AttVaraTjugo - Dennis

Bara hambrugaren kostar säkert massor. Kanske 39kr, eller säkert mer, säg 49kr. Men hela menyn har jag för mig går på 64kr. Inte säker!

2009-10-26 @ 17:27:47
URL: http://attvaratjugo.blogg.se/
Postat av: elin

Saknar också den där. Min favorit hamburgare ju

2009-11-02 @ 23:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0