Dygnsrytm

Det är kolsvart ute, klockan är några minuter över elva och jag borde röra mig mot sängen. Min dygnsrytm är inte alls vad den borde vara, vilket den förvisso har varit så länge jag kan minnas. Hela tiden är det småsaker som får mig att stanna uppe - En bok, ett tv-program som jag ser via webb-tv, en nattmacka eller genom att sitta på msn och prata om allt och inget. För det mesta inget.

Egentligen borde det inte vara så svårt att skaffa sig en ordenligt rytm, det räcker nog med att man bara bestämmer sig och ställer sig in på det. Och det viktigaste av allt: Varför man gör det! Finns ingen motivering, så finns ingen anledning!

Varför ska jag lägga mig tidigare?

Ge mig ditt bästa förslag!


Kommentarer
Postat av: Shoot Me Already

Natten är ju den skönaste tiden på dygnet att vara vaken. Allt är tyst ock fridfullt. Att sova tidigt är överskattat!

2010-02-02 @ 21:25:55
URL: http://shootmealready.blogg.se/
Postat av: «PinkieLaady

Hejsan!

Tog mig en liten titt här och undrar hur du mår idag? =)

Lägg gärna till mig på bloglovin om du gillar min blogg, säg till så lägger jag till dig med =9

Hoppas du har en fortsatt bra dag!

2010-02-03 @ 02:54:25
URL: http://pinkielaady.se/
Postat av: coffe

För att du för en gångs skull inte ska vara helt jävla död på morgonen när du ska upp? Duger det som anledning ;S

O för att tex undvika då att du sover bort dagar då du har saker planerade... O;

2010-02-08 @ 19:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0