Tick, tack, tick, tack...

Här om dagen spelade jag bowling och sedan kollade jag på ett gäng bra filmer med en vän. Riktigt bra filmer: Jurassic Park, Morgan Pålson - Världsreporter och Bruce den allsmäktige. Och bowlingen var ju hur kul som helst. Men lite av njutningen i allt de här sabbas i en störning jag har; nämligen att jag aldrig kan släppa tanken "Undra hur lång tid det har gått?", och så sitter jag och försöker göra en rimlig gissning. Det är som om det skulle finnas en manuell klocka i mitt huvud, en slags besatthet. Det spelar verkligen ingen roll hur bra filmen är eller hur kul jag har.

Har ni också störning ni vill bli av med? Vad?

Om någon har någon tips på hur man blir av med den, lämna det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0