Tjejer, ni är genier!

Många tjejer är så dåliga på att vara rakryggade att det är komiskt. De ska komma på undanflykter om allt, och istället för att säga som det är hitta anledningar till precis allt hela tiden. De kan fullständigt hata en kille men vill fortfarade avsluta det snyggt, för att behålla sitt rykte. Säga att man är sjuk funkar ju inte i längden, istället är det ännu roligare t.ex. "Jag kan inte, jag ska på dejt!" eller "Jag älskar min pojkvän!". Haha!! Jag fullkomligt älskar det genialiska i sättet, även om det är hur falsk som helst.

Att kunna behålla ryktet, dissa flera personer och ändå bara omtyckt det är grymt. Att verkligen klara det utan att få dåligt samvete. Kunna ljuga gång på gång. Jag är imponerad. Önskar jag också var så kall av mig!

Tjejer ni ÄR genier, flaska jävla smartass!

Ska läsa nu, gonatt!

Kommentarer
Postat av: S

Du har kommit på våran hemlighet.

2010-01-04 @ 17:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0