WC:n med de osynliga väggarna!

Åkte snowboard, för andra gången i år, idag. Till en början kändes det helt okej, men desto mer jag åkte, ju sämre gick det. Eller egentligen gick det kanske inte sämre, utan lika dåligt. Jag har aldrig varit en stjärna på snowboard, kommer aldrig att vara heller. Men när jag efterhand inser hur dålig blir det inte kul, inte ett dugg. Jag har alltså världens äldsta bräda med ett motiv från någon barnsaga, och ja - jag skäms över den. Så pass mycket att jag lät den ligga med undersidan nedåt när jag gick in i värmestugan, och dit gick jag när jag tyckte jag var som sämst.

Efter ett par minuter kommer Elin in dit. Vi kommer in på ämnet "Tänk vad mycket de skulle tjäna om de tog betalt för att få gå in i värmestugan". Men tänk själva? Det måste ju gå bra! Alla vill dit efter ett tag, när fingrarna är på gränsen till att förfrysas. Sedan gled det här över till betaltoaletter och allmänna toaletter.

Någonstans förut läste jag om en sån rund toalett på stan med polisspeglar, såna som ser ut som ett fönster från ena sidan och spegel från andra, som väggar. Tänk vad jobbigt det måste vara att sitta och trycka där! Se ut på alla människor som går runt dig, och du måste helt plötsligt ändra ditt tankesätt till "Jag ser dem, de ser inte mig!". När man till sist lyckats tänka om och slappna av och gjort det du var där för att göra, och har gått ut så upptäcker man att alla tittar konstigt på en, och då kommer en fram till en fram till dig och säger "Gick du på den enkla bluffen. Jävla stockholmare, hahaha! Du skulle sett hur du pushade. Värre än när min fru förlöste Lucas. Haha!". Pinsamt. Jobbig toalett. Skulle nog aldrig klara av att gå på den, skulle ni?


Kommentarer
Postat av: elin

Hahaha skönt inlägg :)

Våga gå på den toan lixom :P Bara jobbigt att överhuvudtaget se nån, även om den inte ser dej lixom :O Hahah.

2010-01-30 @ 19:43:00
Postat av: jess

okej det är en kille som står och visa arslet i ett fönster...

men till din fråga... näää jag skulle nog inte heller vilja gå på den toan =)

2010-01-31 @ 11:53:27
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0