Jag gör en Björn Ranelid och citerar mig själv (fast mina citat kommer från en msn-konversation)

hur känns det själv?
*Dennis-. säger:
Jag tror ingen tanke gör det rättvist för hur det faktiskt känns när man står där på flaket, men, det känns grymt! Förutom att jag är lite förkyld.CiCitat
Det finns ingen rättvisa
"Jag tror ingen tanke gör det rättvist för hur det faktiskt känns när man står där på flaket, men, det känns grymt! Förutom att jag är lite förkyld."

Hypen

"Precis som när oskulden försvann, man har ingen aning om hur det blir. Man har hört så mycket om det, men sen när det gäller, då kan det kännas hur som helst!"

Blåsa småpojkar!

"Ja, tänk att se alla avundsjuka typer stå där, de har till och med tvekat att komma dit för de kommer känna sig så misslyckad. De har inte kommit någonstans, men det har vi. De står där och GRÅTER, inte av lycka, utan för att de blir så totalt ägda av oss! Alla tjejer i korta klänningar tänker "haha, jag vet att ni ser upp till oss. Ni vill se att jag inte har några trosor, men det har jag. Tanttrosor. Vilken luring, haha. Ni är så BLÅSA. Ni ser upp till MIG!"."

"Sluta, jag kissar på mig!"
"Förlåt att jag var lite seg, WC-besök. Stod där och tänkte "Tänk vad festligt om en kille skulle använda tjejrepliken "Hihihihihi(skrattar jättelänge, nästan gråter. Eller nä, gråter) och säger "sluta, jag kissar på mig!!", tänk vilken konstig stämmning det skulle bli."

Kommentarer
Postat av: LIPSTICKKILLER.

Haha, jag skriver som jag vill så fuck off ;D

2010-06-04 @ 03:37:43
URL: http://lipstickkiller.blogg.se/
Postat av: CISSI

SV Tack för tipset!

2010-06-05 @ 22:37:34
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: samira

"Alla tjejer i korta klänningar tänker "haha, jag vet att ni ser upp till oss. Ni vill se att jag inte har några trosor, men det har jag. Tanttrosor. Vilken luring, haha. Ni är så BLÅSA. Ni ser upp till MIG!"

HAHAHA xD Blev av nån anledning jätteglad av att läsa det där! Så där illmarigt glad. Måste nästan köpa tanttrosor bara för att få uppleva känslan nån gång. Mohahah

2010-07-06 @ 23:13:46
URL: http://pepparkakssam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0