Underligt...

Underlig sitation idag på praktiken. En kund tittar på mig och ser lite frågande ut och säger glatt "Hej!". "Hej!" svarar jag, och tar för givet att han har en fråga. Stannar upp och ett par sekunder senare säger han "Nej, jag bara funderade". Jaha, tänkte jag. "Ni har så mycket att välja på". Vad svarar man på det? "Javisst!" och så går jag vidare. Egentligen borde jag väl varit mer serviceinrikad och frågat; "Hej, vad kan jag hjälpa dig med". Men ha såg ju så FÖRBASKAT frågande ut. Förresten, tyck lite synd om mig nu, för jag åt inget under hela arbetsdagen idag. Ingenting! Mitt bankkort är ju av och hade glömt pengar hemma.

Ska tömma maskin nu, diskmaskin alltså, inte datorn. God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0