Animationer på menyn

Vilket jobb det är att laga thailändsk mat. Har aldrig någonsin gjort det förens idag. Även om det säkert var en av de enklare tog det lång tid. Där stod jag och mor, hon fick faktiskt hjälpa till, snällt av henne. Trots att jag fick hjälp var svårt att hålla sig lugn. Speciellt samtidigt som syrran sprang runt och fotade med mobilkamera. Batterierna var slut på den riktiga, vågar knappt kolla på bilderna eftersom de är till en kokbok, hoppas de inte är så dåliga att de inte ens går att fixa till i Photoshop. Hoppas!

På tal om digitalt skapande, jag har animerat lite idag. En kille som tar upp en nalle ur en låda och sparkar in den i väggen, vart inte helt nöjd, men är väl inte tillräckligt bra för att få till mina visioner helt än. Testar lägga upp den här nu, ingen clean-up på det, därför den ser kladdig ut. Men övning ger väl färdighet, kul är det i vilket fall! Men svårt att få det där fina flytet och perfekta poserna. Öva, öva, öva!


Kille som sparkar på nalle.

En runcykel, bättre flyt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0