Riggat rykte?

Det vart inte alls så kul igår som jag hade hoppats, detta berodde delvis på nykterhet och delvis på besvikelse. Och de hade ett samband ikväll: Jag hade bestämt mig för att hålla mig relativt nykter för att inte riskera att bli utslängd så jag kunde se Mange Schmidt som aldrig kom det. Undra om hans ens skulle kommit dit?
Tänk om allt bara var ett riggat rykte från Joar som skulle locka besökare, ett dragplåster. För ingenstans fanns det någon dokumenterat om att han faktiskt skulle dit - Inte på biljetten, inte på hemsidan. Så vad tror ni, var detta ett riggat rykte?
Förresten måste gratta min vän Christoffer “Coffe” Lundberg på 20-års dagen
GRATTIS!

Visst är han lite ful? men han är rätt bra ändå. Glassigt!


Det vart inte alls så kul igår som jag hade hoppats, detta berodde delvis på nykterhet och delvis på besvikelse. Och de hade ett samband ikväll: Jag hade bestämt mig för att hålla mig relativt nykter för att inte riskera att bli utslängd så jag kunde se Mange Schmidt som aldrig kom det. Undra om hans ens skulle kommit dit?

Tänk om allt bara var ett riggat rykte från Joar som skulle locka besökare, ett dragplåster. För ingenstans fanns det någon dokumenterat om att han faktiskt skulle dit - Inte på biljetten, inte på hemsidan. Vad tror ni, var detta ett riggat rykte?

Förresten måste gratta min vän Christoffer “Coffe” Lundberg på 20-års dagen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0