Svettig och äcklig, men duktig

Minns ni hur jag skrev att jag hatar pyttipanna? Jag åt det idag, bara för att det var nyttigare än att äta resterna från igår. Men det smakade fortfarande barnmat. Men jag gissar på att det smakar bättre än att dricka den där energidrycken en del ersätter mat med. Typ vatten och ett slags pulver, som att blanda Oboy.
Senaste dagarna har jag varit nyttig, och ätit lagom lite. Vatten till allt. Efter vernissage gav jag bort det överblivna paketet kakor till första bästa jag kände. Skönt att slippa frestelsen, fast den börjar avta mer och mer. Lät till och med mina päron äta upp de som var kvar i chipspåsen framför ögonen på mig.
Men nu till det rubriken syftar på:
Jag cyklade 1 timme idag! En hel timme, utan avbrott. Hela tiden med musik i öronen, mest gammal techno men mot slutet slog jag över till Robbie. Mina ögon var slutna för det mesta, och föreställningarna varierade mellan att jag var med i ett cykellopp, åkte moppe och körde om bilar och var på konsert. Alla tre olika scenerna var vackra och gav energi, det gjorde inget att de gjorde ont till och från i benen. Svetten rann inte så farligt som jag trodde, men det blir ju ändå ganska äckligt. Tjock och äcklig, okej inte tjock, har faktiskt gått ner från 88 till 82 de senaste veckorna. Eller inte när man är vältränad för då är det plötsligt sexigt att svettas. För er vanliga kanske inte det här låter som något speciellt, men för mig var det de. Jag har inte cyklat så här länge på flera år, fast det beror nog mest på att jag inte har någon cykel och närmaste avstånden till vänner är lite över två mil. Men visst var jag duktig!
Förresten, ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen igår, har börjat skriva på en julkalender som jag kommer lägga ut på bloggen framöver. Några fler än jag som försöker komma i form? Hur går det för er?
Minns ni hur jag skrev att jag hatar pyttipanna? Jag åt det idag, bara för att det var nyttigare än att äta resterna från igår. Men det smakade fortfarande som äckligt. Men jag gissar på att det smakar bättre än att dricka den där energidrycken en del ersätter mat med. Typ vatten och ett slags pulver, som att blanda Oboy. Oboy till lunch, middag OCH frukost, kan ni tänka er det?

Senaste dagarna har jag varit nyttig, och ätit lagom lite. Vatten till allt. Efter vernissage gav jag bort det överblivna paketet kakor till första bästa jag kände. Skönt att slippa frestelsen, fast den börjar avta mer och mer. Lät, eller jag bad som faktiskt, till och med mina päron äta upp de som var kvar i chipspåsen framför ögonen på mig.

Men nu till det rubriken syftar på:
Jag cyklade 1 timme idag! En hel timme, utan avbrott. Hela tiden med musik i öronen, mest gammal techno men mot slutet slog jag över till Robbie. Mina ögon var slutna för det mesta, och föreställningarna varierade mellan att jag var med i ett cykellopp, åkte moppe och körde om bilar och var på konsert. Alla tre olika scenerna var vackra och gav energi, det gjorde inget att de gjorde ont till och från i benen. Svetten rann inte så farligt som jag trodde, men det blir ju ändå ganska äckligt. Tjock och äcklig, okej inte tjock, har faktiskt gått ner från 88 till 82 de senaste veckorna. Visst är det lustigt de där med att när man är vältränad är det plötsligt sexigt att svettas. För er vanliga kanske inte det här låter som något speciellt, men för mig var det de. Jag har inte cyklat så här länge på flera år, fast det beror nog mest på att jag inte har någon cykel och närmaste avstånden till vänner är lite över två mil. Men visst var jag duktig!
Förresten, ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen igår, har börjat skriva på en julkalender som jag kommer lägga ut på bloggen framöver. Några fler än jag som försöker komma i form? Hur går det för er?

Kommentarer
Postat av: anna

sv: ja varenda kändis ger ju ut en bok nu typ hehe men den här är ju lite annorlunda eftersom de sjävla inet skrivit den:)

2009-11-26 @ 19:15:17
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: elin

Va duktig du är :D

2009-11-26 @ 21:59:14
Postat av: Patrik

Haha cykellopp, välkommen till klubben;) nästa steg blir att cykla 5 mil med mig i sommar!

2009-12-13 @ 18:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0