Finväder!


Utsikten från soffan. Stökigt men fint... ute! Supervädret. Äntligen.

Solen lyser idag, riktigt fint. Äntligen. Precis lagom mycket snö ute, inte slask eller något sånt äckligt. Det ser bara vackert ut nu när solens strålar tränger genom fönstret och bilar en gigantisk stjärna när man kollar rakt in i den. Utsikten är inte direkt något att skryta med: Ett par stycken granar, ett stort tak med en skorsten och en klarblå himmel. Och så själva interiören som man ser här hemma då som just nu består av ett väldigt stökigt bord.

Härlig morgon! Och nu sitter jag och väntar på att klockan ska fortsätta ticka, ska träffa Coffe och hänga runt på stan. Delvis, och lite sånt. Förhoppningsvis njuta lite av det fina vädret, något som är rätt sällsynt den här tiden på året.

Förresten, behöver klippa mig, tips på något bra ställe i Enköping? Uppsala? Ingen aning om hur jag vill ha det, men snyggt i alla fall. Skrattretade. Vilken dumt krav. Klart man vill det. Oh well, that’s all for now!


Så här ser jag ut just nu, ser ni? I behov av klippning nu! Någon som
är sugen på att leka frisör?


Kommentarer
Postat av: sofie

sv: hehe , okej :D

2009-12-30 @ 13:41:31
URL: http://litenbrunettt.blogg.se/
Postat av: Sofia

SV: Håller helt med dig! Man borde gå emot strömmen oftare! :D

2009-12-30 @ 19:14:34
URL: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/
Postat av: sofie

haha ohyes !

diggar den fett mycket :D

2009-12-30 @ 20:11:30
URL: http://litenbrunettt.blogg.se/
Postat av: Putte

Tycker att dedär är ganska milt om man jämför med mitt långa hår^^

2010-01-07 @ 16:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0