En tanke om skratt!

Klockan är snart två, en halvtimme kvar tills jag börjar. Jag har världens hål i schemat här på grund av att jag valde bort psykologin, verkade inte riktigt vara min grej. Eller det var nog mer att jag gillar ha egna teorier om saker och ting, att ibland välja annat än bevisad. Att vara kreativ är viktigt. Jag vill inte förstöra min fantasi med massa tråkiga fakta, jag vill skapa! Skapa saker folk tycker om, precis av den anledningen bloggar jag. Göra så ni skrattar eller blir underhållna. Fast själv så skrattar jag inte åt så ofta framför datorn längre, eller inte åt samma saker. Det känns som att jag har blivit immun mot alla de här roliga videoklippen på Youtube. Känner ni också så? Att ni sett för mycket.

Däremot emot har jag börjat kunna skratta åt konversationer på Msn på samma sätt som om jag pratar om i verkligheten, vilket jag nästan tycker är lite läskigt. Att det börjar bli som samma sak alltså, jag vill inte att det ska vara så. Tänk om man till slut börjar njuta på samma sätt framför datorn som i verkligheten. Tragiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0