Farväl Idol-Mariette


Mariette väligt bra sångerska. Men du får nog ändå lämna idol ikväll.

Det blir du som får lämna tävlingen idag.
Alla fyra som är kvar är jätteduktiga men du är alldeles för stabil, det blir liksom tråkigt och aldrig överraskande, aldrig någon svaka men inte heller någon uppskjut.

Den som vinner i år blir antingen Tove eller Erik, båda är ju grymma på sina sätt. Följer man statistiken borde Tove vinna eftersom det tidigare varit tjej, kille, tjej, kille. Daniel, Markus, Marie, Kevin. Men tippar ändå på Erik - hans pipa när han sjöng The Show Must Go On gjorde mig övertygad. Vem tror ni vinner idol?

Kommentarer
Postat av: idah

Jag tror att det står mellan Tove och Erik i finalen och jag är SÅÅÅÅ glad att hon äntligen åkte ut!

hon är duktig, men ingen idol lr vad säger du?



sv: förhoppningsvis försvinner trenden snabbt, jag står verkligen inte ut, överallt är det människor med blekta ögonbryn. hittils en av de fulaste trenderna tkr jag allt!

Vadå? det är hennes vingar ser du väl ;)haha!

2009-11-28 @ 18:38:15
URL: http://illmay.blogg.se/
Postat av: elin

hallå, glömmer du kalle eller ?

kalle är den bästa han kommer vinna så enkelt är de. erik är inte bra erik skriker bara!

2009-11-28 @ 19:26:47
URL: http://elinnnnnnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0