Förvandlingen till hypokondriker

När jag vaknade idag hade jag världens huvudvärk. Det dunkade något enormt vid tinningen minst 2 gånger i sekunden. Det tillsammans med min kraftiga förkylning gjorde att det kändes inte rätt att gå till skolan idag. Mer än de här två sakerna var det inte... i början.

Men ju längre tiden går medan jag ligger i sängen så märker jag hur jag antingen får ont lite över allt, eller bara blir mer hypokondriker. Nu börjar magen krampa lite, kanske för jag ätit dåligt. Och känner jag efter lite till har jag väldigt ont i nacken. Känner efter ytterligare och känner att jag har lite ont i halsen med. Känner ni igen er?

Kommentarer
Postat av: JohannaN

Hahaha guuuud vad jag känner igen mig!

2009-11-25 @ 13:47:24
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Oja, själv lutar jag lite åt hypokondriker själv:P

2009-11-28 @ 09:31:40
URL: http://sofialiindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0