Här ligger jag i soffan...

...och känner mig manligt. Eller inte. Längtar nämligen efter nästa avsnitt av Paradise Hotel. Jag har aldrig varit någon som följt den här typen av dokusåpa, aldrig fått mersmak för det, eller snarare knappt sett. Jag minns när jag var liten under den perioden alla kollade på Big Brother - Programmet som alla snackade om. Utom jag. Hemma hos mig hade vi inte kanal5, utan mitt tv-tittande bestod på den tiden av att fredagsmys framför gladiatorerna. Fast saknar ändå det ibland, men det kanske inte skulle funka idag. Den typen av underhållning, vad tror ni?

Förresten visst är det häftigt att “fredagsmys” blivit ett riktigt ord som används dagligen? Bra jobbat OLW!

Men tillbaka till Paradise Hotel. Jag tror jag tyckte det kändes så skönt att se premiären av det för jag aldrig sett något sånt för. Kanske håller på att fylla ett hål ifrån min barndom nu. Jag vart verkligen glad av programmet, nöjt av att det var så fin musik i bakgrunden och så var det härligt att se alla vackra människor. Verkligen assnygga!

På tal om snygghet, någon som har ett eller två bra motivationsknep till att börja träna? Vill nämligen tappa ett antal kilo. Någon kanske har lust att bli min personliga tränare, var gärna lite elak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0