Paradise Hotel

Kollade nyss på Paradise hotel. Det är något speciellt med det, lite beroendeframkallande, en del underhållning. Men det jag saknar är någon som är riktigt provocerande, någon man kan börja hata lite smått. Just nu är den jobbigaste Andreas, men han kör mest bara med fulspel och paktbildningar, och han gör det smart så det gör att man ändå inte kan hata honom.
Jag som aldrig följt sånt här förr måste fråga er mer insatta: Hur lång tid brukar det dröja innan detta händer? Vem kommer denna jävel bli i år?
Det börjar hetta till ordentligt nu till och från, kommer bli sex utan lakan i kvällens avsnitt. De här scenerna är jämt lite spännande att se, men de innebär också att jag också måste säga åt syrran att hon ska gå och lägga sig. Hon måste, det är inget för henne. Och så jobbigt när de trotsar, det är ju svårt att säga anledning rakt ut.
Själv hade jag nog gått direkt om jag varit i den åldern. Minns ni när man satt och kollade på typ American Pie eller någon film där de helt plötsligt blev en sexscen? Det var så pinsamt. Varje gång kom man på en sämre ursäkt för varje gång, och lika övertydligt också; “Jag måste gå på toa.”, “Äh, den här filmen var tråkig, jag går nog och lägger mig”. Var ni också så när ni var mindre? Har ni kvar det lite?


Patrik, en av de två jokrarna som kom igår. Två fula töntar. USCH!

Kollade nyss på Paradise hotel. Det är något speciellt med det, lite beroendeframkallande, en del underhållning. Men det jag saknar är någon som är riktigt provocerande, någon man kan börja hata lite smått. Just nu är den jobbigaste Andreas, men han kör mest bara med fulspel och paktbildningar, och han gör det smart så det gör att man ändå inte kan hata honom.

Jag som aldrig följt sånt här förr måste fråga er mer insatta: Hur lång tid brukar det dröja innan detta händer? Vem kommer denna jävel bli i år?

Det börjar hetta till ordentligt nu till och från, kommer bli sex utan lakan i kvällens avsnitt. De här scenerna är jämt lite spännande att se, men de innebär också att jag också måste säga åt syrran att hon ska gå och lägga sig. Hon måste, det är inget för henne. Och så jobbigt när de trotsar, det är ju svårt att säga anledning rakt ut. Tack och lov går det för det mesta ganska fort att få iväg henne.

Själv hade jag nog gått direkt om jag varit i den åldern. Minns ni när man satt och kollade på typ American Pie eller någon film där de helt plötsligt blev en sexscen? Det var så pinsamt. Varje gång kom man på en sämre ursäkt för varje gång, och lika övertydligt också; “Jag måste gå på toa”, “Äh, den här filmen var tråkig, jag går nog och lägger mig”. Var ni också så när ni var mindre? Har ni kvar det lite?

Kommentarer
Postat av: jennie

JAG GILLAR EDDIE!

2009-12-01 @ 17:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0