Studenten närmar sig!

Hej! Egentligen gillar jag inte skriva när jag är sur, eller lite... nere. Inlägget känns så emo då, och då blir det inte så kul att läsa. Kanske blir på bättre humör av att skriva av mig. Jag är sur för att jag blir så trött på saker. Det gick inte att byta praktiken förens efter lovet, jullovet alltså. Det här stället jag är på, en leksaksbutik, får jag inte ut något av. Jag har knappt lärt mig något på det stället jag är, eller blivit bättre på att hantera kunder. Det händer för lite, allt jag lärt mig där kunde jag lika gärna lärt mig på en effektiv treminuterskurs. Timmarna går, där står jag. Går jag. Rör jag mig. Rättar till i hyllor och ställer ut varor någon gång ibland.

Någon som har någon förslag på en rolig praktikplats? Det skulle underlätta sjukt mycket, det är så svårt att se framåt annars. Veckorna går. Många brukar säga att de slösar bort 2 timmar av sina liv när de ser en dålig film, och så känner jag. Att jag kastar bort tid. Fast mer än 2 timmar. I och med att min praktik är så tråkig är det enda jag känner att de här två dagarna i veckan drar i sär klassen, för de är ju just i slutet av veckan som allt är mest avslappnad. Men över till det roliga som hänt idag då!

Mössprovning, jag provade studentmössor! Shit vad skönt det kändes. Så otroligt kul att ha valmöjligheter. Tänk, studenten närmar sig faktiskt på riktigt nu och det firade jag genom att beställde den finaste mössan, Brilljant. Med stor bokstav för den hette faktiskt så. Och sen två t-shirtar till. Måste gå in och ändra i beställning för hade missat det klassiska köp tre betala för två. Eller inte missat helt, hade sett det i katalogen, hade bara inte kopplat det. Jag är så smart ibland. Eller? Haha. Ta hand om er kära vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0