Svensk musik

Jag känner mig lycklig. Riktigt jäkla lycklig. Och hela känslan kommer bara för jag lyssnar på musik, vilket jag gjort sjukt lite på senaste tiden för min dators ljud varit trasig och jag inte orkat fixa det. Men det bryr jag mig inte om just nu, för vem vill ta tag i problem när man känns som man redan uppnått allt. Magi!

Det är något speciellt med svensk musik, för att det är mitt modersmål. Jag är inte dålig på engelska eller så, men det är en helt annan sak när man inte alls behöver koncentrera sig alls, utan bara sluta ögonen och njuta. Det kanske är bara jag som känner så? Eller gör ni det?

De finns två svenska som jag tycker är absolut bäst; Martin stenmarck och Veronica Maggio. Martin för att han är så otroligt skön lirare, han sprider så mycket energi. Och hans röst är nog den häftigaste rösten jag vet, skulle döda för den. Och sen är det Veronica, denna fantastiska sångerska som har texter som är så jordnära och man bara kan förstå. Nej nu ska jag snart sova, men innan det avnjuta ett fina låtar. Lyssna på världens bästa låt innan ni går och lägger er förresten. God natt kära vänner!

Världens bästa låt? Vilken är det? HÄR. NEDANFÖR! NJUT!



Tillägg: Efter att ha knarkat musik i säkert en timme måste jag lägga till den här låten. Också sjukt bra! Robbie är GRYM. Njut igen. Har ni inte fått öronorgasm än så får nog det ni. Ni MÅSTE få det nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0