Utslängd igen...

...det händer mig ofta, lite över hälften av gångerna. Jag är ingen krogmänniska, men det är ju kul att mingla runt lite bara. Det som var jobbigt den här gången var att anledningen som jag vart utslängd för är inget jag kan skryta med alls. Inget var kaxig, ramlade runt eller gapat. Anledningen var att jag "gick konstigt". GICK KONSTIGT? Jag borde hålla mig till hemmafesten, eller?
Kan tilllägga att det här var en timme efter senaste drinken. 

Jag är ganska duktig på att agera konstigt tydligen, som i torsdags på praktiken. Bea står och pratar med en kompis som ska flytta utomlands, och sen säger de något om avskedsfest. I mina snabba tankar, som är lite FÖR snabba ibland så kopplar jag bara det att man blivit avskedad. Och för mig kändes det jättekonstigt att ha fest på grund av det så jag slänger ur mig "Inte en avslutningsfest då?". Det gick nog inte fram förens efteråt hur konstigt det var. De verkade vara så glada ändå, tack och lov för det. Ingen pinsam tystad trots missöde. Dennis - Fail 1-0

Förresten det här med vaccinet, ska ni ta sprutan? Jag ska det, har jag tänkt, om jag lyckas komma iväg. Läste i AB att man kan äta chocklad innan för att minska smärtan. Tur att man inte bor i Japan för där får man inte ha en kula större än 85 cm(90 cm för tjejer). Det är lagstiftat, har man över det får man böta. Kan inte lagen komma till Sverige så så slipper vi alla tjockisar, vore inte det härligt?


Kommentarer
Postat av: KUNGMICHE

bra jobbat dempa! (y)

2009-11-14 @ 11:35:25
URL: http://kungmiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0