Fick bönesvar!

Istället för att göra i ordning någon mat idag slängde jag i mig ett par mackor lite för hastigt för att njuta, men tyckte inte det gjorde något, det var ju ändå inget gott bröd. Mer ett äta-bör-man-annars-dör-man-bröd. När brödet inte är slut hemma så består det för det mesta av grovt bröd eller skogaholmslimpa. Ibland något Pågens, bakat med kärlek-brödet, ni vet. Men ingen av de där brödsorterna är jättegott. Så medan jag satt och åt fällde jag en besviket kommentar till brosan om att vi aldrig har något gott bröd hemma(Det där var min "bön", ingen riktig kanske, men ändå ett slags rop på hjälp(Vilka överdriva utryck jag använder!!)). Fast än det inte var helt sant så läste GUD av min tanke och sände den vidare till morsan.

För när hon kom hem hade hon med sig en stor påse med tekakor, och en annan med annat bröd. Men det köper man ju jämt när man storhandlar, ingen direkt slump? Men hon hade bara köpt bröd. Inget annat. Ni sitter jag här och äter tekakor och dricker varm Oboy. Som jag njuter. Det är ett mirakel!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha mysigt, och gott ;)

2010-02-18 @ 22:40:44
URL: http://sandraochhanna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men nu har du sett (;

Ja den första e väl lite mer "cool" än den andra, den e bara fin :P

2010-02-18 @ 22:46:44
URL: http://sandraochhanna.blogg.se/
Postat av: teskedsgumman

skrattar Hur gjorde du? Jag skulle behöva fylla på både kyl och skafferi, helst gratis :p Just nu har jag typ bara té :D

2010-02-20 @ 10:30:26
URL: http://teskjekjerringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0