Dags att leta fram den gamla klockradion...

När jag vaknade utan något alarm imorse, vände mig mot mobilen för att se vad klockan är. Istället för att se tiden står det ”4 missade samtal, 2 sms”, och då går det upp för mig: Vi skulle åka snowboard idag, i backan. När skärmen sedan byts ut till klocka får jag chocken: 11:30. Jag hade helt glömt bort det, och ändå kom vi överens om det igår. Jag hade till och med sagt att det är bra om vi är där elva istället för tio med tanke på att jag de allra flesta gånger är väldigt morgontrött. Och nu hade jag missat det. Igen.
Men det var bara början. I det förtvivlade ögonblicket ringer jag Coffe för att höra så de åkt. Men de har de inte, istället skippar de det och sitter hemma och spelar något datorspel, Dota tror jag det var. Det känns som jag sabbat dagen för flera stycken idag. Tagit ifrån de något som kunnat vara mycket mer givande.
Förlåt killar!
När jag vaknade utan något alarm imorse, vände mig mot mobilen för att se vad klockan är. Istället för att se tiden står det ”4 missade samtal, 2 sms”, och då går det upp för mig: Vi skulle åka snowboard idag, i backan. När skärmen sedan byts ut till klocka får jag chocken: 11:30. Jag hade helt glömt bort det, och ändå kom vi överens om det igår. Jag hade till och med sagt att det är bra om vi är där elva istället för tio med tanke på att jag de allra flesta gånger är väldigt morgontrött. Och nu hade jag missat det. Igen.

Men det var bara början. I det förtvivlade ögonblicket ringer jag Coffe för att höra så de åkt. Men de har de inte, istället skippar de det och sitter hemma och spelar något datorspel, Dota tror jag det var. Det känns som jag sabbat dagen för flera stycken idag. Tagit ifrån dem något som kunnat vara mycket mer givande.

Förlåt killar!

Kommentarer
Postat av: bella

2010-01-24 @ 18:50:00
URL: http://bellida.blogg.se/
Postat av: bella

Haha, jag känner en annan som är ganska morgontrött. hostjaghost Fin blogg.

2010-01-24 @ 18:50:56
URL: http://bellida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0