Snowboard imorgon!

Vet ni vad killar och tjejer? Imorgon ska jag åka snowboard för första gången på en si sådär fem år. Jag har verkligen aldrig varit bra på det, men känslan är skön. Det är säkert kul att åka skidor ner med, fast inte lika coolt. I de flesta fall. Om man inte jämför med mig då, för jag känner på mig att jag kommer ha världens fulaste hållning och fast än jag är den som åker segast i hela backen så blir jag säkert den som ramlar flest gånger. Eller den som plogbromsar mer än vad han åker.

MEN det kommer inte spela någon roll! Jag kommer ändå känna mig svincool när jag står där, och bli upprymd över hur härligt det är att ta sig ner för backen. Tanken på min fula snowboard med ett motiv som ser ut att vara taget från en barnsaga och halvknäppa skor kommer inte finnas där. Det enda som kommer vara där är snö, fläkten i håret och utsikten över Skattmansö.

Fast jag måste erkänna att jag är lite orolig för en sak; Att jag blivit så svag. Jag har liksom inte varit på gymmet på över ett år, och bärbara datorn har liksom blivit mer en sängkamrat än att stå på det bordet jag fick för fyra månader sen. Tänk om jag bryter något? Äh. Jag lägger ner. Säger som Ivan Drago, alltså Doplh Lundberg, i Rocky IV: If he dies, he dies.

Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: matilda

SV; tack för kommentaren.. finns ett inlägg lite längre upp. Tack

2010-01-09 @ 23:23:06
URL: http://fannymatildaelisabeth.blogg.se/
Postat av: G2 / Gosia

Haha "Pocahontas i Rymden" den gillade jag! ;)

2010-01-10 @ 06:08:31
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åååh, jag älskar att åka snowboard :)

2010-01-18 @ 17:08:58
URL: http://sandraoida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0