Ingenting!

Sitter i datorsalen och gör absolut ingenting, precis som nästan resten av den här dagen. Allt blir inställt eller egen tid. Den här tiden innan studenten ska vara så rolig och ge så mycket, jag sitter här och ler inte ens. Det finns några saker till i skolan jag måste göra, jag har orken men jag vill inte, och skulle jag försöka skulle energin försvinner direkt, det är så tråkigt. Kommer ni ihåg Unicefsreklam men Persbrant, eller "kommer ihåg", den går kanske fortfarade? "Antingen gör du ingenting, eller så gör du någonting", nu är jag den där jäveln som står fast vid att göra ingenting. Så otroligt lam!

Att göra idag:
1) Avsluta skoldagen

2) ÄTA Vill inte äta för när jag blev upp på vågen i morse vägde jag ett kilo mer än några dagar tidigare, ändå är jag helt säker på att jag hade käkat under mitt basala behov varje dag. Vad är det som hänt? Vätska?

3) Gymma Har inte tränat sen i onsdags, känner mig som en soffpotatis. Eller ÄR en soffpotatis, usch! Gymmare OFTARE! Varje dag möjligheten finns. Sommaren är snart här, jag orkar. Eller hur, klart jag gör?

4) HEMLIGT!!


Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: aa :)

jag vet faktist inte riktigt vad man ska göra för att hamna där ^^

2010-05-17 @ 16:07:27
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: Jane

Åh, all den där ångesten över vikten... Önskar att alla kunde leva utan den, för det slår så fel. Ångest över fara är en sak, men ångest över sina egna behov?! Sick world :)

2010-05-18 @ 16:57:15
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0