Svenskapresentation

Sitter och försöker öva in min presentation till svenskan om en halvtimme, eller jag ska göra det egentligen, men jag har gett upp. Det blir inte bättre ju fler gånger jag övar. Jag är fortfarande tvungen att kolla ner i pappret på samma ställen, det sätter sig inte. Det är liksom som att jag skulle ha skrivit TITTA NER I PAPPRET i manuset flera gånger, som att det skulle vara en del av det. Jag kanske borde göra det, så det blir lite längre. Eller skriva HOSTA, sen BE OM URSÄKT.

Borde göra klart en affish och broschyr också, men det orkar inte. Jag hatar att göra såna där affisher där man ska skriva ut texter och klistra upp dem, det hör hemma i grundskolan, inte i slutet av trean. Nu vill jag tänka på annat, vad som helst, men det går inte. Vad jag än fokuserar på återgår min hjärna automatiskt till att stressa över det här på samma sätt... NU BÖRJAR DET! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0